DM ....here we come


Fineste og alsidigste Findus
Når indmarchen til DKKs DM løber af stablen kl. 9 på Odense dyreskueplads vil Findus og jeg være at finde der! Findus har kvalificeret sig både i lydigheds kl.3 og i rally ekspertklassen! Så bliver det sgu ikke meget flottere!
Ekviperet til tåspidserne i fine rosa sko fra Salomon
Jeg glæder mig rigtig meget til at komme afsted igen i år. Sidste år på Bornholm var der bare SÅ fin en stemning, og det var den flotteste tale som gav ALLE lidt ekstra fugt i tårekanalerne, imponerende og rørende. 
I år er det Odense som arrangerer og vi glæder os til at give den gas, have en fest og hygge med de andre deltagere. LP-land er lidt ligesom en fætterkusine fest, nogle af fætrene og kusinerne ser man ofte, andre sjældnere, men det er så hyggeligt når vi alle mødes om kantbåndet. 
Kunsten bliver, som de to andre år vi var med, at bevare benene på jorden, og ro i maven. Det er DM, men det er også som en hver anden LP konkurrence, det kræver koncentration, bobbel og overskud....og masser af glæde og udstråling til Findus fra mig! Jeg er klar til at tage en udfordring op! 

Jeg håber vi ses i Odense! :-) 

Findus er klar til at have en fest...og jeg er også inviteret! JUBIII!!


Kommentarer

Populære opslag